reklama

4 veci

Na štyri veci som sa celkom tešil, hneď po tom ako som to tu začal registrovať (nedávno). A ešte viac ma potešilo, keď som dostal štafetu od obľúbeného blogera. Díki Veve. Tak toľko úvodom. Kávičku si dajte, len mi tu prosím nezaspite:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

4 weby, kde visím (skoro) denne:

  • www.plusko.net - tu dobrovolničím, tu to milujem
  • www.csfd.cz - tu mi tolerujú poje "pisálkovské zručnosti" a "filmové znalosti"
  • www.moviezone.cz - tu sledujem filmové novinky a potom sa neviem dočkať
  • www.blog.sme.sk - tu iba obsmŕdam a pravidelne kontrolujem karmu

    4 miesta, kde by som bol možno radšej, ako teraz:
  • Toronto, mesto snov - hokej snov - lot of snow
  • Český Krumlov, láska na prvý pohľad
  • Hobitín, lebo mám rád zelenú
  • s priateľkou kdekoľvek (jaké klišé:))

    4 obľubené filmy:
  • Forrest Gump, lebo som bežal s Forrestom
  • Mesto Bohov, lebo som sa dožil splneného sna
  • Americká Krása, lebo som umrel šťastný
  • Matrix, lebo som pri pohľade okolo seba zapochyboval

    4 jedlá za, ktorými sa viem potrhať:
  • Halušky, No.1 bez debat! A samozrejme, že moja mamina robí najlepšie na svete!!!
  • Hadie mäso. Domáca špecialitka, kedy sa kuracie prsíčka rozplýajú na jazyku
  • Praženica. Rýchle, chutné, energické, praktické a viem to spraviť aj ja!
  • Parené buchty od babičky a veeeľa granka a veeeľa cukru

    4 nápoje na každú príležitosť:
  • Kakao, extra silné!
  • Banánový koktejl (1/2l mlieka, 1 lyžica cukru, 1 lyžica granka, trochu kávy na arómu)
  • Kofola, lebo keď ju miluješ...
  • Čierny čaj s cukrom (čajovníci peace)

    4 obľubené zvuky:
  • akýkoľvek majový akord na (nielen) mojej gitarke
  • uprimný smiech
  • šum lesa
  • didgeridoo

    4 pohľady z môjho balkóna:
    Obrázok blogu
    Obrázok blogu
    Obrázok blogu

    Obrázok blogu


    4 ľudia, ktorým to posúvam:
  • Hoňo (http://mojzes.blog.sme.sk/)
  • Romy (http://otockova.blog.sme.sk/)
  • Katka (http://selecka.blog.sme.sk/)
  • Zuzka (http://masarykova.blog.sme.sk/)

Tomáš Pospíchal

Tomáš Pospíchal

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bežec na dlhé trate, občasný autista, lenivý dobrovoľník (+ák), milovník filmu, hudby a dobrého jedla. V znamení havrana, roku psa. Zoznam autorových rubrík:  Ja, ja, ja, jenom ja...Vy, vy, vy, nejen vy...Film a tak...Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu