reklama

Čo som robil toto leto ?

Otazka je zle položená. Verte bolo by to na dlho. Písať ako prežil leto človek, ktorému pomaly odzváňa študentské leháro a na dvere klope pracovná rutina, by bolo na sto rokov. A keďže nedám 600 úderov za minútu, budem dnes skratkovitý. A pridám nejakú tu foto. Obrázky sú fajn. Davy to žerú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Môj minulý članok bola jasná agitka na účasť na našom Plusáckom tábore. Priznávam sa! Rok čo rok sa ako málo známa organizácia snažíme "naplniť" počty a rok čo rok, sú to hafy letákov, propagačných akcii a kopec ťažkej práce našeho superneho promo tímu. Radosť pri pohľade na nadšené a nič netušiace xichtíky naších nových učastníkov na začiatku a kroupa na krajíčku v posledný deň lúčenia s našími už ostrieľanými účastníkmi jednoho 12-dňového dobrodružstva, nechajú razom zabudnúť na všetky tie starosti s organiazáciou takého mládežníckeho tábora. Ten tohto ročný sa volal "v časovej slučke" a konal sa v júli v Lubine. Prepadlíci zo zemepisu nech šmátrajú prstom v ľavej časti Slovenska. Javorina sa to volá a je tam naozaj krásne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tento rok bol trochu špecificky (preto aj tento članok), lebo sa tam zhodou okolností a pozitívnej konštalácie hviezd stretlo neuveriteľných 6 obyvateľov blogosféry (5 miestnych). Len ja viem viem akú to má súvislosť s minulým člankom a nechám si to pre seba:) Poďme radšej na fotky.


Časová slučka uvádza...

Obrázok blogu

...spiaca princezna Bilinka

Obrázok blogu

...bodkovaé dvojfoto alá Rybka bitá a Rybka hlavou dole (v pozadi sa smeje Bilinka)

Obrázok blogu

...učíme sa na gitare Ičo a Romy

Obrázok blogu

...sudtredený na mapu je Pospo (v pozadí neblogerka Maca) a na Romy sa sústredí Astronom

Obrázok blogu


...dvojfoto úsmevov Rybka, Romy a neblogerka Evka (vľavo) a Bilinka (vpravo)

Obrázok blogu

...obrysy Iča a pracovná skupina Romy, Rybka, Bilinka (po šichte)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

...Romy a jej očista (dik Andrej)

Obrázok blogu

...dovidenia o rok !!!

Úvodom záveru by som rád poďakoval Mišovi, Andrejovi, Martinke, Tominovi a sebe, za rýchle prsty na spúšti vďaka ktorým tu dnes visia tieto fotky. Ďalej tímu a účastníkom za to, že aj tento rok som dostal impulz, ktorý ma nakopol na ten budúco ročný. Žial ani moje V.I.P. pero nieje dostatočne ostré, aby vyjadrilo pocity pri predstave, že toto všetko raz skončí. Uff. Preto, zatlačíme slzu, posmrkneme a povieme ahoj ďakovačkám. Nebudeme zbytočne sentimentální, veď budúce leto sa nezadržateľne blíži. Teším sa...

A aby toho nebolo dosť, tak zvedavcom nenasytným doporučujem túto fotogalériu.

Tomáš Pospíchal

Tomáš Pospíchal

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bežec na dlhé trate, občasný autista, lenivý dobrovoľník (+ák), milovník filmu, hudby a dobrého jedla. V znamení havrana, roku psa. Zoznam autorových rubrík:  Ja, ja, ja, jenom ja...Vy, vy, vy, nejen vy...Film a tak...Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu